אסון כבד בפנמה: אזרחית ישראלית נהרגה היום (חמישי) ומספר ישראלים נוספים נפצעו בדרגות פציעה שונות בתאונת דרכים קשה. התאונה התרחשה בלה צ'וררה שבפנמה, כאשר מיניבוס הסעות בו נסעו הישראלים היה מעורב בהתנגשות עם אוטובוס מקומי. כתוצאה מההתנגשות העוצמתית, מותה של האישה נקבע במקום, ושאר הפצועים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים המקומי.
מיד עם קבלת הדיווח במוקד זק"א, צוות החטיבה הבינלאומית של הארגון נכנס לפעולה. מפקד זק"א פנמה, יוסף דוויר, הגיע למקום יחד עם צוות מתנדבים מקומי. הם פועלים מול כלל הגורמים בזירה במטרה לדאוג לכבוד המת, לאסוף את כלל הממצאים מהזירה הקשה ולסייע לנפגעים הישראלים המאושפזים בבית החולים ולבני משפחותיהם.
ברוך נידאם, מנהל החטיבה הבינלאומית של זק"א, מסר כי הארגון פועל בתיאום מלא עם משרד החוץ במטרה להביא את גופת ההרוגה לקבורה בישראל בהקדם האפשרי. במקביל, נעשים מאמצים להטיס את הפצועים להמשך טיפול רפואי בארץ. "צוותי החטיבה הבינלאומית בקשר עם הרשויות המקומיות שפועלות במהירות המקסימלית ע"מ לשחרר את הנפגעים לישראל", נמסר.
