accessibility-icon
share-icon
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

ישראלי נעצר בהולנד בחשד שהבריח חבילות סמים לישראל

דסק C14

דסק C14

כו אייר ה'תשפו (13.05.26)

1

like

0

dislike

בתום חקירה משותפת של משטרת ישראל והולנד, נעצר ישראלי בן 32 באמסטרדם • על פי החשד, הוא שלח חבילות סמים מהולנד לישראל והיה חלק מרשת הברחה גלובלית • הסמים הוסלקו בשיטות מתקדמות, וצפויים מעצרים נוספים


משטרת ישראל הודיעה היום (רביעי) על מעצרו של אזרח ישראלי בהולנד, במסגרת חקירה בינלאומית רחבת היקף. המעצר בוצע לאחר חקירה משותפת שארכה מספר חודשים, בשיתוף פעולה עם משטרת הולנד. החשוד, גבר בן 32 המתגורר באמסטרדם, נעצר בחשד ששלח חבילות דואר שהכילו סמים מהולנד לישראל.

maximize-image
הולנד | צילום: שאטרסטוק

על פי ממצאי החקירה שפורסמו, החשוד נחשב לחלק מרשת הברחה גלובלית מתוחכמת ומאורגנת היטב. הרשת פעלה להברחת כמויות גדולות של סמים מרחבי אירופה לא רק לישראל, אלא גם למדינות נוספות. הסמים שונעו באמצעות חבילות דואר והוסלקו בשיטות מתקדמות ומטעות, המעידות על רמת תכנון ותיאום גבוהה.

במשטרה מעריכים כי הרשת היוותה איום משמעותי על שלום הציבור, וזאת בשל היקפה הנרחב, פריסתה הבינלאומית ואופי פעילותה המאורגן. החקירה עודנה מתנהלת, ובמשטרה מדגישים כי צפויים מעצרים נוספים של חשודים נוספים, הן בישראל והן במדינות נוספות ברחבי אירופה, ככל שהחקירה תתקדם.

עקבו אחרינו גם ב-Google News