accessibility-icon
share-icon
צילום: קאנבה
צילום: קאנבה

הסחיטה והאיום: "תכיני 100 אלף ש"ח תוך שבוע"

דסק C14

דסק C14

כו אייר ה'תשפו (13.05.26)

15

like

0

dislike

תושב שפרעם בן 55 שלח מסרונים מאיימים לאשת עסקים מהצפון ודרש ממנה 100 אלף שקלים • הוא נעצר על ידי שוטרי המחוז הצפוני וברשותו נמצאו פרטי העסק של משפחתה • כתב אישום הוגש נגדו בגין סחיטה באיומים


כתב אישום הוגש היום (רביעי) נגד תושב הגליל בן 55 בגין סחיטה באיומים של אשת עסקים מהצפון. על פי החשד, הנאשם שלח לקורבן מסרון מאיים בו נכתב: "תכיני מאה אלף ש"ח תוך שבוע, אחרת אהרוס לך את המשפחה", תוך שהוא נוקב בשמות בני משפחתה.

maximize-image
images-count1+
צילום: שאטרסטוק

החקירה החלה לאחר שהתקבלה תלונה במשטרה בחודש שעבר. שוטרי המחוז הצפוני פתחו בחקירה מאומצת, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים. פעולות החקירה הובילו לאיתורו של החשוד, והוא נעצר במהלך נסיעה ברכבו סמוך לעיר שפרעם, שם הוא מתגורר.

במהלך החקירה התברר כי הנאשם דרש מהקורבן תשובה תוך שעה, ואף איים: "אם לא, המצב שלך גרוע אני מבטיח". במכשירו של הנאשם אותר צילום מסך של פרסום אודות אחד מעסקיה של משפחת הקורבן. מעצרו הוארך מעת לעת, וכעת הוגש נגדו כתב אישום בבית משפט השלום בעכו.

maximize-image
images-count1+
סחיטה באיומים | צילום: קאנבה

יחד עם כתב האישום, הגישה יחידת התביעות בקשה למעצר עד תום ההליכים. מהמשטרה נמסר כי היא "פועלת בנחישות במאבק בפשיעה כל העת, תוך מתן דגש על עבירות הסחיטה באיומים, למען שמירה על ביטחון הציבור ומיצוי הדין עם העבריינים".

עקבו אחרינו גם ב-Google News