accessibility-icon
share-icon
אילוסטרציה | צילום: שאטרסטוק
אילוסטרציה | צילום: שאטרסטוק

אכזריות בלתי נתפסת: הוארך מעצרם של הערבים שנחשדו בשריפת כלב

דסק C14

דסק C14

כה אייר ה'תשפו (12.05.26)

20

34

like

1

dislike

בית משפט השלום באילת נעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרם של שני החשודים במעשה המזעזע • השניים, עובדי מלון ערבים, חשודים כי שרפו כלב למוות במהלך אירועי ל"ג בעומר ביישוב נווה חריף שבערבה


בית משפט השלום באילת האריך היום (שלישי) את מעצרם של שני הערבים, עובדי מלון בערבה, החשודים במעשה התעללות מזעזע, במסגרתו על פי החשד שרפו כלב למוות. המעשה האכזרי אירע במהלך חגיגות ל"ג בעומר ביישוב נווה חריף, והחקירה מנוהלת על ידי משטרת מרחב אילת.

מחריד: 2 עובדי מלון ערבים השליכו כלב חי למדורת ל"ג בעומר

מחריד: 2 עובדי מלון ערבים השליכו כלב חי למדורת ל"ג בעומר

39
10.05.26|דסק C14

בדיון שהתקיים בפני בית המשפט, ביקשה המשטרה להאריך את מעצרם של שני החשודים, סמי ברסום ונג'יב סעדה, ערבים ממזרח ירושלים בשנות השלושים לחייהם, לצורך המשך פעולות החקירה. השופט נעתר לבקשה והורה על הארכת מעצרם עד ליום ראשון, ה-17 במאי, אז יובאו פעם נוספת לדיון בעניינם, בהתאם להתפתחויות בחקירה.

במשטרת ישראל מדגישים כי החקירה עודנה בראשיתה וכי בכוונתם למצות את כלל האפשרויות על מנת להגיע לחקר האמת. המשטרה רואה בחומרה רבה מקרים של התעללות בבעלי חיים ותפעל בכל האמצעים העומדים לרשותה כדי למצות את הדין עם האחראים למעשה.

עקבו אחרינו גם ב-Google News