דיווח שהתקבל במשטרה בשבוע שעבר (שני) הוביל לחקירה דרמטית בצפון, לאחר שאזרח שכח את נשקו האישי מסוג M-16 במסעדה באזור צומת ווסט. עם קבלת הדיווח, פתחו שוטרי המחוז הצפוני בסריקות ובפעולות חקירה לאיתור הנשק, אך גילו כי הוא נעלם מהמקום.

במהלך החקירה התברר כי בעלת העסק, תושבת חד נס בת 53, ושלושה חשודים נוספים תושבי הצפון, היו מעורבים על פי החשד בגניבת הנשק. החשודים לא הסתפקו בכך, ואף פעלו להעלמת מצלמות האבטחה של המסעדה בניסיון נואש לשבש את פעולות החוקרים ולטשטש את עקבותיהם.
בפשיטה שביצעו שוטרי המחוז הצפוני על מתחם בחד נס, נתפסו מחסנית טעונה, מאות כדורים וכלי תקיפה. לבסוף, באמצעות שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, הצליחו החוקרים לאתר את הנשק הגנוב כשהוא מוסלק היטב ברכבו של אחד החשודים בשטח פתוח.

מעצרם של בעלת העסק וחשוד נוסף, תושב עפולה בן 38, הוארך בבית משפט השלום בטבריה. בנוסף, אתמול (ראשון) חתם מפקד תחנת גולן על צו סגירה למסעדה. מהמשטרה נמסר כי היא תמשיך לפעול בנחישות לאיתור אמל"ח ולמיצוי הדין עם עבריינים.
