אורי גלר התייחס היום (ראשון) בראיון לתוכנית "ישראל הבוקר" בגשת טל מאיר, למסמכים שפורסמו על החייזרים והעב"מים ששוחררו על ידי הפנטגון בסוף השבוע האחרון. גלר הציג צילום MRI של מוחו המראה גוש מסתורי, שלדבריו מהווה עדות פיזית לכוחותיו, וסיפר על המפגש המכונן שלו עם מדען הטילים הנאצי ורנר וון בראון, שלקח אותו לחזות בגופות חייזרים קפואות בתיבות זכוכית.

לדברי גלר, מגיל שש הוא מודע לקיומם של חייזרים לאחר שנפגע מקרן לייזר מסתורית בתל אביב. במהלך הריאיון, חשף גלר את אחת החוויות הדרמטיות ביותר בחייו, שלדבריו התרחשה בבסיס נאס"א "גודארד ספייס פלייט סנטר", כאשר הוא נלקח לשם על ידי המדען הגרמני ורנר וון בראון, בנוכחות אנשי CIA ואסטרונאוטים.
אורי גלר תיאר את המראות בתוך הבסיס הסודי: "הוא לוקח אותי לבניין בטון, אנחנו יורדים כמה קומות, פותח דלת של מקרר ענק. שם אני רואה גופות של חייזרים שוכבים בתיבות של זכוכית קפואים. חלקם היו פצועים. יש לי תמונות איתו, הנה אני מראה לכם – זה דוקטור ורנר וון בראון מראה לי חלק של עב"ם".

גלר קשר את הכוחות הטלפתיים המזוהים איתו לאירוע שהתרחש בילדותו בתל אביב, בפינת הרחובות רוטשילד ויהודה לוי. הוא סיפר כי בגיל שש ראה כדור אור ענק וספג קרן לייזר במצח שהפילה אותו לדשא. כדי לאמת את טענותיו, הציג גלר צילום MRI עדכני של מוחו.
"הרופאים התעלפו. הנה מה שמצאו במוח שלי – גוש, הם לא יודעים מה זה. אני נבהלתי, חשבתי שאולי זה גידול, אבל MRI אומר את האמת. לפי דעתי זה היה הטריגר לכוחות שלי. זה נשמע כמו סרט בדיוני, אבל זה קרה לי", תיאר.

בסיום הריאיון, כשנשאל על ידי המגישה טל מאיר האם הוא יכול להשתמש בכוחותיו כדי לעשות סדר במצר הורמוז ולסגור את הסיפור עם האיראנים, השיב גלר בביטחון: "תאמיני או לא טל, אני עובד על זה".
