ח"כ טלי גוטליב תוקפת היום (שישי) בחריפות את שר הביטחון ישראל כ"ץ על רקע מה שהיא מגדירה ככניעה לפקידות הבכירה ולייעוץ המשפטי. לטענתה, החלטתו של כ"ץ לחתום על חיסיון בנוגע למידע שחשפה אודות בן זוגה של שקמה ברסלר, מהווה פגיעה אנושה בערכי הימין ובמשילות. גוטליב מבהירה כי אינה חוששת מכתב אישום וקוראת לשר הביטחון ולממשלה להפסיק להירתע מהיועמ"שית ולחקור את ההדלפות המגמתיות לכלי תקשורת אחרים ואת התנהלות הפצ"רית.

גוטליב טענה כי שר הביטחון עשה "טעות פטלית", והביעה אכזבה מרה מכך שכ"ץ בחר לשתף פעולה עם דרישותיה של היועמ"שית בהרב-מיארה, במקום להילחם על זכות הציבור לדעת. "אתה מייאש את אנשי הימין", הטיחה גוטליב בשר הביטחון, והצהירה כי תמשיך להיאבק ב"שלטון הפקידים" גם במחיר של הסרת חסינות וניהול משפט פומבי בוועדת הכנסת.
במהלך הריאיון פירטה ח"כ גוטליב את השתלשלות האירועים שהובילה לקרע מול שר הביטחון. לטענתה, כ"ץ קיבל מכתב מהיועמ"שית לפני כחודש, בו האשימה אותו במניעים אישיים לטובת גוטליב, אך הוא בחר שלא להשיב לה בעוצמה הנדרשת.

גוטליב טוענת כי כ"ץ חתם על חיסיון ובכך מנע את חשיפת המידע המלא על אודות מעשיו של בן זוגה של שקמה ברסלר בליל ה-7 באוקטובר. "במקום לחתום, היית צריך לשלוח לה מכתב חזרה ולהגיד לה: 'חצופנית, את מדברת איתי על חיסיון? אני לא אתן לך להסתיר מעם ישראל את האמת'".
הח"כ מצהירה כי אינה נרתעת מהאיומים המשפטיים נגדה. "רוצים להגיש כתב אישום על חשיפת בן הזוג של ברסלר? אהלן וסהלן! בואו לוועדת הכנסת. אני אעשה לכם 'משפט קסטנר', אני אגיד לכם בדיוק איך זה במסגרת תפקידי". חברת הכנסת קוראת לשרי הממשלה להפסיק להיות "בינוניים או חלשים" ולעמוד עין בעין מול הפקידות המשפטית. היא מציינת לחיוב חברי כנסת כמו סעדה, בועז ביסמוט, אלי כהן ואמיר אוחנה כדוגמה לאנשים אמיצים ודבקים בצדקת הדרך.

גוטליב תוקפת את האכיפה הבררנית, לשיטתה, ותוהה מדוע היועמ"שית לא חוקרת את ההדלפות על התקיפה באיראן או את "צינור הדלף" לעיתונאים מסוימים, ובמקום זאת מתמקדת ברדיפת הימין ולוחמי "כוח 100".
ח"כ גוטליב פרסמה בעבר טענות הקושרות את בן זוגה של מובילת המחאה שקמה ברסלר לאירועי ה-7 באוקטובר, טענות שהוכחשו בתוקף על ידי גורמי הביטחון. שר הביטחון ישראל כ"ץ חתם על תעודת חיסיון מטעמי ביטחון המדינה, מהלך שמונע את חשיפת פרטי החקירה או המידע המודיעיני הקשור לנושא בבית המשפט.
