הפועל תל אביב הגישה היום (חמישי), מכתב רשמי וחריף לאיגוד השופטים, בו דרשה להפסיק לאלתר את שיבוצו של השופט אביב קליין למשחקי הקבוצה. הדרישה מגיעה על רקע הודעת המועדון לפיה שגיאותיו של קליין במשחקי האדומים העונה יוצרות "תחושה קשה" ופוגעות באופן מהותי באמון בין המועדון למערכת השיפוט.

במכתב שנשלח לאיגוד נכתב כי מעבר לטעויות המקצועיות, אופן קבלת ההחלטות והחזרה שלהן "מייצרות מראית עין בעייתית וריח רע שאינם יכולים להתקבל כמובן מאליו". במועדון הבהירו כי למרות הכבוד למוסד השיפוט, מצופה מהאיגוד לפעול בנחישות כאשר נוצר מצב הפוגע באמון השחקנים והציבור בהגינות המשחק.
גורמים בהפועל מסרו כי ההחלטה על הגשת הבקשה הגיעה לאחר ההפסד של הפועל תל אביב 1:0 לבית”ר ירושלים אמש (רביעי) באצטדיון בלומפילד. מדובר בהפסד הראשון של הקבוצה העונה על המגרש באצטדיון ביפו (למעט ההפסד הטכני בדרבי שלא התקיים), ובמועדון לא הסתירו את תסכולם מרמת השיפוט של אביב קליין במשחק.

בחודורוב ביקרו את התצוגה של השופט שמיהר לטענתם להוציא את הכרטיס האדום לאל ים קנצפולסקי, אבל בחר להתעלם מפנדל ברור שבוצע על לואיזוס לויזו ועבירות של צמד בלמי בית"ר ירושלים, לוקה גדראני ובריאן קראבלי, שהצדיקו לפי האדומים הרחקות של השניים. כעת, ממתינים האדומים להחלטת איגוד השופטים בנוגע לבקשה החריגה להשעיית השופט ממשחקיהם העתידיים.
