accessibility-icon
share-icon
צילום: חדשות 14

שמעון ריקלין: "לא ראיתי עיתונאי מהשמאל שמגנה קפלניסטים"

דסק C14

דסק C14

יא ניסן ה'תשפו (29.03.26)

7

32

like

0

dislike

שמעון ריקלין על קמפיין "אלימות המתנחלים": "לא מבין למה עיתונאים מהימין מגנים מתנחלים. יש חוק במדינת ישראל - מי שעובר עליו, תתכבד המשטרה ותעצור אותו. לא ראיתי עיתונאי מהשמאל שמגנה קפלניסטים"


עקבו אחרינו גם ב-Google News