ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע היום (ראשון) כי הורה להרחיב את רצועת הביטחון בלבנון, ופנה לתושבי הצפון: "הנחיתי את משרדי הממשלה לעזור לכם ביד רחבה מאוד. אני מבקש מכם, כפי שאני מבקש מכולכם אזרחי ישראל, המשך אורך רוח, המשך עמידה איתנה".

נתניהו פירט על מאמצי הלחימה בגזרות השונות: "אנחנו במערכה רב-זירתית. אנחנו מכים בעוצמה אדירה באיראן ובשלוחותיה. אנחנו מביאים הישגים כבירים, הישגים שיוצרים סדקים גלויים במשטר הטרור בטהראן", והדגיש "איראן היא לא אותה איראן, חיזבאללה הוא לא אותו חיזבאללה וחמאס הוא לא אותו חמאס. אלה כבר לא צבאות טרור שמאיימים על הקיום שלנו, אלא אויבים מוכים שנלחמים על הקיום שלהם".
ראש הממשלה תיאר את האיום מהצפון: "לחיזבאללה יכולת לשגר רקטות אלינו. ומה שדנתי היום עם המפקדים כאן זה בדרכים להסיר גם את האיום הזה. אזרחי ישראל היקרים, אני כמובן לא יכול לשתף אתכם בדיונים הללו, אבל אני כן יכול לומר לכם שאנחנו נחושים לשנות את המצב הזה בצפון מיסודו".

נתניהו שלח את תנחומיו למשפחות הנופלים, וביקש לחזק את ידיהן: "אני רוצה להביע את הערכתי, את הערכת העם כולו, לחיילי צבא ההגנה לישראל ובייחוד למשרתי המילואים ומשפחותיהם שעומדים בחזית ובעורף במשך למעלה משנתיים. אנחנו נחושים, אנחנו נלחמים ובעזרת השם אנחנו מנצחים".
