שוטרי ופקחי השיטור העירוני של תחנת נוף הגליל לא ציפו שדו"ח על שימוש בטלפון סלולרי יהפוך למרדף פראי. במהלך פעילות אכיפה שגרתית, זוהה נהג רכב שנוסע תוך שהוא משתמש במכשירו הסלולרי. ברגע שכרז לו השוטר לעצור, החל הנהג במנוסה מסוכנת ברחובות העיר.

החשוד, תושב ריינה בן 20, נהג בצורה שלוחת רסן תוך שהוא מסכן באופן ממשי עוברי אורח ונהגים אחרים. לאחר שמספר ניסיונות לאתר את הרכב בזמן אמת לא צלחו, חוקרי המשטרה לא ויתרו והצליחו להתחקות אחר עקבותיו. בפעילות משולבת של תחנת נוף הגליל ויחידת המשמר הלאומי של מג"ב, הגיעו הכוחות לביתו של החשוד והפתיעו אותו כשהוא ישן במיטתו. הוא נעצר בו במקום והועבר להמשך טיפול וחקירה בתחנה.
פקד עלי טאטור, מפקד השיטור העירוני בנוף הגליל: "מדובר באירוע חמור מאוד שרק בנס נגמר ללא נפגעים. במקום דו"ח אכיפה שהיה אמור להירשם כנגד הנהג על שימוש בנייד, הוא צפוי לעמוד לדין על עבירות חמורות הרבה יותר. אנחנו נפעיל את כל האמצעים העומדים לרשותנו על מנת למצות עימו את הדין ולהרחיק אותו מהכביש״.
