כוחותינו השלימו במהלך סוף השבוע עשרות גלי תקיפה נרחבים ומשולבים בשטחן של איראן ולבנון במקביל. במסגרת הפעילות העצימה, חיל האוויר תקף בהכוונת אגף המודיעין יותר מ-250 תשתיות ומטרות של משטר הטרור האיראני וארגון הטרור חיזבאללה. המבצע נועד לפגוע ביכולות הייצור והשיגור של ציר הרשע ולהסיר איומים ישירים על אזרחי מדינת ישראל.

בזירה האיראנית הותקפו למעלה מ-100 מטרות אסטרטגיות של המשטר. התקיפות התמקדו באתרים לייצור טילים בליסטיים, משגרים שהיו מוכנים לשימוש ומערכות הגנה אוויריות מתקדמות. כמו כן, הושמדו כלי טיס בלתי מאוישים ואתרי אחסון טילים המהווים איום משמעותי על ישראל. במקביל לכך, בלבנון הותקפו יותר מ-170 תשתיות טרור של חיזבאללה, כאשר מאז תחילת הלחימה חוסלו למעלה מ-800 מחבלים של הארגון בפעילות מהאוויר, מהים ומהיבשה.

בזירה הקרקעית בדרום לבנון, ארבע אוגדות פועלות להעמקת התמרון הממוקד ולחיסול מחבלים. כוחות אוגדה 36, יחד עם חטיבת גולני, השמידו יותר מ-100 תשתיות טרור ואיתרו עשרה פירים מבצעיים, בעוד לוחמי חטיבה 7 חשפו מצבורי נשק שכללו טילי RPG, מוקשים ומקלעים. במקביל, כוחות אוגדה 91 ביצעו סגירת מעגל מהירה על מחבל חמוש וחיסלו אותו בירי פגזים.

פעילות צה"ל נמשכה בעצימות גבוהה גם מצד כוחות אוגדה 162 ואוגדה 146. לוחמי אוגדה 162 הצליחו לחסל מספר חוליות שתכננו לשגר טילים לעבר שטח המדינה ונטרלו מחבל שפתח בירי לעבר הכוחות. באותה העת, כוחות אוגדה 146 זיהו וחיסלו ארבעה מחבלים מיד לאחר שביצעו שיגורי רקטות לעבר כוחותינו. צה"ל מבהיר כי ימשיך להעמיק את הפגיעה באיראן ובחיזבאללה במטרה להבטיח את ביטחון המדינה.
