זה כבר שבוע שני שגדי אייזנקוט מוביל על נפתלי בנט בסקרים. על פי סקר ערוץ 14 של מומו פילבר, גם השבוע הרמטכ"ל לשעבר מקבל 11 מנדטים, לעומת בנט שמקבל 10 בלבד. נראה כי הלחץ במטה של ראש הממשלה לשעבר נותן אותותיו ואחרי שנמנע מלהתראיין בשנים האחרונות, הגיע בנט לבליץ ראיונות במספר כלי תקשורת כדי להעביר באמצעותם את מסריו הפוליטיים בזמן המלחמה.

בעקבות הראיונות, שלא כללו את ערוץ 14, מסרו בליכוד: "אסור להאמין למילה של בנט. בנט כבר הבטיח שלא ייתן ראשות ממשלה ללפיד – ונתן. הוא התחייב שלא ישב עם השמאל – וישב. הוא נשבע שלא יקים ממשלה עם המפלגות הערביות – והקים. הוא יעשה זאת שוב. כל קול לבנט הוא קול לטיבי, עבאס, והאחים המוסלמים".
השרה מאי גולן מסרה תגובה בנוסף: "ביום שבו איבדנו שני לוחמים גיבורים וקדושים, השותף הטבעי של האחים המוסלמים נפתלי בנט, יוצא לסבב ראיונות מרהיב באולפנים – לא כדי לחזק את רוח העם, אלא כדי לדכא אותה ולזרוע תבוסתנות".

גולן המשיכה: "נפתלי, בפעם הקודמת התחייבת וחתמת בשידור חי שלא תשב עם מנסור עבאס – ובסופו של דבר הזרמת לו מיליארדים ללא פיקוח וללא בקרה, כשחלק מהכספים הללו הגיעו גם לארגוני פשיעה רצחניים במגזר הערבי.
אז ספר לנו – באיזו דרך אתה מתכוון הפעם לבזות את פתקי הבוחרים בקלפי?".
סיעת ש"ס הגיבה גם היא ומסרה: "בנט הגיע לריאיון כשהוא מצויד באוזנייה ובה היועץ צועק לו שוב ושוב: 'חרדים', 'חרדים'. עצוב שזה מה שיש לו למכור לעם ישראל בעיצומה של מלחמה – המשך הסתה ויצירת קרע בעם. האיש שהקים ממשלה עם מנסור עבאס והאחים המוסלמים, מעז לבקר את נתניהו על ביטחון וניצחון. מביך. אפילו בגוש האופוזיציה הבינו שהוא בדיחה".

בין השאר אמר בנט בראיונות כי יפעל לגיוס חרדים, תקף את הממשלה שלט עושה זאת, הבהיר שלא יישב תחת נתניהו, הודיע שברשימה משותפת לו ולאייזנקוט יכהן הרמטכ"ל לשעבר במקום השני ואילו הוא, בנט, במקום הראשון, ועוד.
