המערכה תתרחב? מקור המעורה בפרטים מסר אתמול (רביעי) לסוכנות הידיעות האיראנית "תסנים" כי החות'ים נערכים להיכנס ללחימה ואף להשתלט על מצר באב אל-מנדב.

זה לא האיום הראשון של ארגון הטרור מתחילת המלחמה, למעשה, מנהיג החות'ים בתימן עבד אל-מאלכ אל-חות'י מסר בהצהרה לפני מספר שבועות: "צבאית – ידינו על ההדק, ובכל רגע שההתפתחויות ידרשו זאת. רואים במערכה הזו מערכה של האומה כולה"
זאת על אף כי בתחילת המערכה מנהיג החות'ים לא הראה כל נכונות להצטרף צבאית לאיראן, והדגיש כי המדינה תסייע "באמצעות הפגנות". ועוד בטרם המלחמה החלה, החות'ים וגדודי חיזבאללה בעיראק, שיגרו איום לעבר ארצות הברית, כי אם זו תתקוף באיראן "הם מוכנים להיכנס לעימות".
