הרמטכ"ל, אייל זמיר, ביקר היום (רביעי) את כוחותינו שנפצעו בלחימה בדרום לבנון במסגרת מבצע 'שאגת הארי'. במהלך ביקורו חיזק את הפצועים ואת בני משפחותיהם: "אתם משדרים נחישות גם לאחר הפציעה, ומבטאים עוצמה אישית ואת רוח הלחימה של צה"ל".

"מצדיע לכם ומוקיר אתכם על שירותכם המשמעותי ועל ההקרבה שלכם למעננו", אמר זמיר. לדבריו, בני המשפחות נושאים יחד עם יקיריהם את הפציעה ושותפים להתמודדות עם הדרך להחלמה: "הדאגה והנוכחות שלכם הם חלק בלתי נפרד מהשיקום ומהניצחון שלהם".
עוד הוסיף הרמטכ"ל כי "אחריותנו המוסרית והערכית העמוקה כעת – היא כלפי מי שלחמו וממשיכים להילחם למען המדינה. ללוות, לטפל ולחזק את פצועי המבצע ואת כלל פצועי ונכי צה"ל". באשר לצוותי הרפואה אמר: "אתם העורף והחזית גם כאן".
