accessibility-icon
share-icon
צילום: דו"צ

הרמטכ"ל לכוחותינו שנפצעו במערכה: "אתם רוח הלחימה של צה"ל"

דסק החדשות C14

דסק החדשות C14

ז ניסן ה'תשפו (25.03.26)

7

10

like

1

dislike

הרמטכ"ל, אייל זמיר, ביקר ברמב"ם את לוחמינו שנפצעו במהלך מבצע 'שאגת הארי' • בדבריו שלח חיזוק ללוחמים ולמשפחותיהם: "מבטאים עוצמה אישית ואת רוח הלחימה של צה"ל" • כמו כן ציין כי קיימת החובה המוסרית להמשיך לדאוג, ללוות ולטפל בשיקומם של פצועי ונכי צה"ל


הרמטכ"ל, אייל זמיר, ביקר היום (רביעי) את כוחותינו שנפצעו בלחימה בדרום לבנון במסגרת מבצע 'שאגת הארי'. במהלך ביקורו חיזק את הפצועים ואת בני משפחותיהם: "אתם משדרים נחישות גם לאחר הפציעה, ומבטאים עוצמה אישית ואת רוח הלחימה של צה"ל".

maximize-image
ביקור הרמטכל ברמב"ם | צילום: דו"צ

"מצדיע לכם ומוקיר אתכם על שירותכם המשמעותי ועל ההקרבה שלכם למעננו", אמר זמיר. לדבריו, בני המשפחות נושאים יחד עם יקיריהם את הפציעה ושותפים להתמודדות עם הדרך להחלמה: "הדאגה והנוכחות שלכם הם חלק בלתי נפרד מהשיקום ומהניצחון שלהם".

עוד הוסיף הרמטכ"ל כי "אחריותנו המוסרית והערכית העמוקה כעת – היא כלפי מי שלחמו וממשיכים להילחם למען המדינה. ללוות, לטפל ולחזק את פצועי המבצע ואת כלל פצועי ונכי צה"ל". באשר לצוותי הרפואה אמר: "אתם העורף והחזית גם כאן".

עקבו אחרינו גם ב-Google News