accessibility-icon
share-icon
צילום: Kirby Lee-Imagn Images, רויטרס
צילום: Kirby Lee-Imagn Images, רויטרס

המהלך הגדול מתקרב: הצעד של ה-NBA לקראת התרחבות ל-32 קבוצות

אדם מיכלשווילי

אדם מיכלשווילי

ז ניסן ה'תשפו (25.03.26)

1

15

like

1

dislike

מנהלי הקבוצות אישרו את תחילת התהליך • סיאטל ולאס וגאס המועמדות המובילות להצטרף, עם יעד לעונת 2028/29 ושווי מוערך של עד 10 מיליארד דולר לפרנצ'ייז | כל הפרטים


שינוי משמעותי בליגת ה-NBA הולך ומתקרב, לאחר שבעלי הקבוצות אישרו את תחילת התהליך להרחבת הליגה לשתי קבוצות נוספות. על פי דיווח של העיתונאי שאמס צ'רניה, הליגה צפויה לצרף את סיאטל ולאס וגאס, כאשר עונת היעד היא 2028/29.

לפי הדיווח, בשלב זה אושרה פתיחת הליך לאיתור קבוצות משקיעים שירכשו וינהלו את שני הפרנצ'ייזים החדשים. התהליך צפוי להימשך מספר חודשים, כאשר ההערכות הן כי כל קבוצה תימכר בסכום של בין 7 ל-10 מיליארד דולר.

במקביל להתרחבות, בכירים בליגה מעריכים כי ייערך שינוי מבני נוסף, כאשר אחת הקבוצות הקיימות, מינסוטה טימברוולבס או ממפיס גריזליס, תעבור לקונפרנס המזרחי, כדי לאזן את מספר הקבוצות ל-16 בכל צד. שתי הקבוצות החדשות צפויות להשתלב בקונפרנס המערבי.

אם המהלך אכן יושלם, תהיה זו ההתרחבות הראשונה של הליגה מאז 2004, אז הצטרפה שארלוט, וכך יגיע מספר הקבוצות ב-NBA ל-32. עבור סיאטל, מדובר גם באפשרות לחזרת קבוצה לליגה לראשונה מאז 2008, אז עזבו הסופרסוניקס את העיר ועברו לאוקלהומה סיטי.

עקבו אחרינו גם ב-Google News