על פי דיווח באתר האיטלקי "Repubblica", פיורנטינה החליטה לממש את אופציית הרכישה שיש לה על מנור סולומון, ולהפוך את קשר נבחרת ישראל לשחקן קבוע במועדון בתום תקופת ההשאלה מטוטנהאם.

לפי הדיווח, במועדון האיטלקי מרוצים מאוד מהשתלבותו של סולומון מאז הצטרף בחלון ההעברות של ינואר, ורואים בו חיזוק משמעותי לחלק הקדמי. בכתבה נטען כי הוא נחשב ל"החתמה הטובה ביותר" של הקבוצה בחלון החורף, בעיקר בשל התרומה ההתקפית והיכולת שהציג בעמדתו הטבעית באגף שמאל.
עוד צוין כי סולומון, יחד עם ג'ק הריסון שהגיע גם הוא בינואר, היה חלק מרכזי בשיפור שחל ביכולת של פיורנטינה בתקופה האחרונה, שהתבטא הן בתוצאות והן בצבירת נקודות במאבקי הליגה.
סולומון הצטרף לפיורנטינה בתחילת ינואר וערך את הופעת הבכורה שלו ב-11 בחודש. מאז הספיק להפוך לשחקן הרכב ואף כבש שני שערים במסגרת הליגה האיטלקית. עם זאת, בסוף חודש פברואר נפצע במהלך משחק הקונפרנס-ליג מול יגלוניה ביאליסטוק, ומאז לא שותף.
על פי ההערכות, הקשר צפוי לחזור לפעילות בתוך כשבוע, כאשר בפיורנטינה מקווים כי ישוב לסגל לקראת שלבי הסיום של העונה.
