מחבלי נוחבה חוסלו הלילה (בין שלישי לרביעי, 25 במרץ 2026) על ידי כוחות צה"ל במרכז רצועת עזה. המחבלים החמושים של ארגון הטרור חמאס הופתעו בעיצומו של אימון צבאי שקיימו במרחב. הפעילות המבצעית התבצעה לאחר מעקב מודיעיני אחר החוליה, אשר זוהתה כמי שמהווה איום מידי על כוחותינו הפרוסים בשטח ועל מדינת ישראל.

לפי הודעת דובר צה"ל, המחבלים שחוסלו משתייכים ליחידת העילית "נוחבה" של חמאס. החוליה ביצעה בתקופה האחרונה מספר אימונים צבאיים במרכז הרצועה במטרה להיערך לפעילות טרור נגד כוחות צה"ל. האימון הלילה זוהה בזמן אמת, וסגירת המעגל המהירה הובילה לחיסולם המדויק של המחבלים החמושים.
כוחות צה"ל בפיקוד הדרום נותרים פרוסים במוקדי המפתח ברצועה בהתאם להסכמים המבצעיים. בצה"ל מבהירים כי הצבא ימשיך לפעול בכל עוצמה להסרת כל איום. כוחותינו לא יאפשרו למחבלי חמאס לקיים פעילות צבאית או אימונים המערערים את ביטחון האזור ופוגעים בחופש הפעולה של צה"ל.
