יהודי בשנות ה-30 לחייו הותקף לאחרונה על ידי שלושה גברים שהפנו כלפיו קריאות אנטישמיות. האירוע התרחש במלבורן שבאוסטרליה, כאשר השלושה ביצעו תנועת מועל יד וקראו: "הייל היטלר", "הכניסו את היהודים לתאי גז" ו"שחררו את פלשתין". בתיעוד שצילם הקורבן, דרש מהשלושה הסברים, בעוד אחד מהחשודים התנער מאחריות וטען כי אינו יודע מהי אנטישמיות. הקורבן סיפר ל-NewsWire, סוכנות חדשות אוסטרלית, כי בעת האירוע שהה עם בני משפחתו אשר זוהו כלפי חוץ כיהודים.
"הושפעתי עמוקות מהעובדה שישבנו שם, התעסקנו בענייננו, כשהטיפשים האלה הרגישו מספיק בטוחים לומר לנו עלבונות מגעילים. אני גאה מאוד להיות יהודי ולא נרתעתי עד כדי כך שאפחד להראות זאת", הוסיף הקורבן. דביר אברמוביץ', יו"ר הוועדה למניעת השמצה, אמר גם הוא ל-NewsWire כי מדובר בלא פחות מ"ביטוי של אלימות ורצח".
לדבריו, מילים מלאות שנאה כמו אלו הן ללא ספק כלי נשק. "יוצרות אקלים שבו יהודים מסומנים, מבודדים, ונאמר להם בשפה שלא ניתן לטעות בה: 'אתם לא בטוחים. לא כאן ולא בשום מקום". בסיום הסרטון, הקורבן ציין בפני החשודים כי הם עלולים ללכת לכלא, בעוד אחד מהם התחנן: "בבקשה אל תבוא עלינו, אני מתנצל על האמירות. תמחק את הסרטון שלי מהטלפון שלך". הקורבן מצדו אמר באופן נחרץ כי לא יענה לבקשתו.

תלונה רשמית הוגשה למשטרה המקומית, שפתחה בחקירת האירוע והדגישה: "אין שום מקום בחברה שלנו להתנהגות אנטישמית או מבוססת שנאה". התגובות ברשת לא איחרו להגיע, ורבים מתחו ביקורת על המאורע: "ברברים", "אולי בפעם הבאה הוא יחשוב פעמיים". אחת מהגולשות אף ביקרה את התנהלות המשטרה במדינה במקרים מסוג זה: "בואו נראה אם באמת יעשו משהו בנידון או שכרגיל פשוט ידברו על חוקי דברי שטנה".
האירוע התרחש חודשים ספורים לאחר הפיגוע המזעזע בחוף בונדיי, במהלך חגיגות חנוכה של הקהילה היהודית, בו נרצחו 15 בני אדם – ביניהם ילדים ושליחי חב"ד. 42 נפצעו ופונו לבית החולים, כולל שני שוטרים. רשת ABC האוסטרלית דיווחה כי לפי מקורות ביטחוניים, שני המחבלים, שביצעו את הפיגוע בהשראת ארגון הטרור דאעש, טסו בתחילת נובמבר לפיליפינים, שם עברו "אימונים בסגנון צבאי".

