שיגורים זוהו הערב (שני) מאיראן לעבר דרום הארץ. זמן קצר לאחר מכן, אזעקות נשמעו באזור דרום הנגב, כולל בעיר דימונה, אשר ספגה נפילה קשה בסוף השבוע האחרון. השיגורים מגיעים לאחר כ-11 שעות של שקט בהם לא שוגרו טילים מאיראן לעבר מדינת ישראל. שני הטילים יורטו בהצלחה, ממד"א נמסר כי עד כה לא התקבלו קריאות כלל.

זמן קצר לאחר מכן, התקבלו התרעות נוספות על שיגורים, הפעם – למרחב אילת. במד"א עדכנו כי חובשים ופרמדיקים יצאו לטפל באישה שנחבלה בדרך למרחב המוגן.

עוד טרם האזעקות, דובר צה"ל שיגר הודעה לציבור בישראל לפיה זוהו שיגורים מאיראן לעבר ישראל: "מערכות ההגנה פועלות ליירט את האיום. בדקות האחרונות פיקוד העורף הפיץ הנחייה מקדימה ישירות לטלפונים הניידים באזורים הרלוונטיים. הציבור מתבקש לגלות אחריות ולפעול על פי ההנחיות – הן מצילות חיים". עוד הדגישו בצה"ל כי יש להיכנס למרחבים המוגנים במקומות הרלוונטים, ולהישאר בהם עד להנחייה אחרת בעניין.
