accessibility-icon
share-icon
צילום: רויטרס
צילום: רויטרס

אחרי שעות של שקט: שני שיגורים מאיראן לכיוון דרום הארץ

סיון יחזקאל

סיון יחזקאל

ה ניסן ה'תשפו (23.03.26)

4

33

like

1

dislike

אחרי כמעט 11 שעות של שקט, התרעות פיקוד עורף התקבלו בטלפונים של תושבי אזור הדרום, ואזעקות הופעלו בדרום הנגב • דקות ספורות לאחר מכן - התרעות התקבלו גם בטלפונים של תושבי אילת, גם הטיל ששוגר לכיוון אילת יורט בצלחה • הטיל הראשון יורט - כשבמד"א ואיחוד הצלה הודיעו כי עד כה לא התקבלו קריאות על נפגעים


שיגורים זוהו הערב (שני) מאיראן לעבר דרום הארץ. זמן קצר לאחר מכן, אזעקות נשמעו באזור דרום הנגב, כולל בעיר דימונה, אשר ספגה נפילה קשה בסוף השבוע האחרון. השיגורים מגיעים לאחר כ-11 שעות של שקט בהם לא שוגרו טילים מאיראן לעבר מדינת ישראל. שני הטילים יורטו בהצלחה, ממד"א נמסר כי עד כה לא התקבלו קריאות כלל.

maximize-image
images-count1+
צילום: מערכת צופר

זמן קצר לאחר מכן, התקבלו התרעות נוספות על שיגורים, הפעם – למרחב אילת. במד"א עדכנו כי חובשים ופרמדיקים יצאו לטפל באישה שנחבלה בדרך למרחב המוגן.

maximize-image
images-count1+
צילום: מערכת צופר

עוד טרם האזעקות, דובר צה"ל שיגר הודעה לציבור בישראל לפיה זוהו שיגורים מאיראן לעבר ישראל: "מערכות ההגנה פועלות ליירט את האיום. בדקות האחרונות פיקוד העורף הפיץ הנחייה מקדימה ישירות לטלפונים הניידים באזורים הרלוונטיים. הציבור מתבקש לגלות אחריות ולפעול על פי ההנחיות – הן מצילות חיים". עוד הדגישו בצה"ל כי יש להיכנס למרחבים המוגנים במקומות הרלוונטים, ולהישאר בהם עד להנחייה אחרת בעניין.

עקבו אחרינו גם ב-Google News