עיריית ירושלים הודיעה היום (שני) כי החל ממחר תחזור הפעילות החינוכית בעיר. ייפתחו מוסדות החינוך המיוחד, וכן קייטנות הפסח בגני הילדים במגזר הכללי והחרדי, זאת בהתאם למדיניות ההתגוננות של פיקוד העורף.

במסגרת הפעילות לא יופעל מערך הסעות, וההשתתפות תהיה בחירה. המסגרות יפעלו בסמוך למרחבים מוגנים תקניים בהתאם להנחיות. גני ילדים שאין בהם מיגון מתאים – ישובצו לפעילות במוסדות חלופיים עם מרחבים מוגנים.
כזכור, בצל מבצע 'שאגת הארי', בשלושת השבועות האחרונים כמעט שלא התקיימו מסגרות חינוכיות, ובתי הספר נותרו סגורים. למרות הודעת משרד החינוך על הפעלת תוכנית "בית הספר של החגים – בפסח" לילדי הגנים, תלמידי בתי הספר כרגע נותרו ללא פתרון.
