accessibility-icon
share-icon
צילום: מעיין טואף, לע"מ
צילום: מעיין טואף, לע"מ

הרצוג: "באיראן חושבים שככה הם יערערו אותנו - אך ההפך קורה"

דסק C14

דסק C14

ד ניסן ה'תשפו (22.03.26)

16

3

like

1

dislike

נשיא המדינה יצחק הרצוג הגיע לזירת הנפילה בדימונה וחיזק את התושבים • הוא כינה את הירי "התקפה של פחדנים" והדגיש: "הם חושבים שיערערו את חוסן עם ישראל, אך ההפך קורה" • הרצוג הוסיף מסר למנהיגי איראן: "אני יודע עד כמה השלטון שלכם מבוהל ומבולבל"


נשיא המדינה, יצחק הרצוג, ביקר היום (ראשון) בזירת נפילת הרקטה בדימונה ושלח מסר תקיף לאויבי ישראל. בפתח דבריו התייחס הרצוג לחוסן הישראלי ואמר כי ניסיונות הטרור רק מחזקים את העם, בניגוד גמור למטרותיהם של שולחי הרקטות.

maximize-image
images-count1+
הנשיא יצחק הרצוג בזירת הנפילה בדימונה | צילום: מעיין טואף, לע"מ

"אנחנו פה בדימונה, בזירה בה נפל הטיל אמש וגרם הרס נורא, ובנס אמיתי ניצלו פה חיים", אמר הנשיא. "זה לא יעזור להם בשום פנים ואופן. הם חושבים שככה הם יערערו את הביטחון והחוסן של עם ישראל, אך ההפך קורה. כבר הוכחנו את זה לאורך הדורות ולכן נוכיח את זה גם עכשיו. מה שהם עושים זו התקפה של פחדנים".

עכשיו 14 | ערוץ החדשות של ישראל

עכשיו 14 | ערוץ החדשות של ישראל

0
20.05.20|מערכת C14

במהלך ביקורו, שלח הנשיא מסר ישיר להנהגה בטהרן: "אני יודע עד כמה השלטון באיראן מבוהל ומבולבל, עד כמה יש להם בעיות פיקוד ושליטה ועד כמה הם מעורערים". הרצוג גם הביע את תנחומיו למשפחת מושקוביץ ממשגב עם, על נפילתו של עופר "מושקו" מושקוביץ ז"ל, שנהרג מירי נ"ט בצפון.

maximize-image
images-count1+
הנשיא יצחק הרצוג בזירת הנפילה בדימונה | צילום: מעיין טואף, לע"מ

את דבריו חתם הנשיא באמירה אופטימית ונחושה, כשהבטיח לחזור ולחזות בשיקום המקום. "אנחנו נתמיד ונעבור את זה, ועוד נבוא לפה לחנוך את השכונה הזאת כשהיא תיבנה מחדש", סיכם הרצוג את ביקורו בזירת הנפילה שבדרום הארץ.

עקבו אחרינו גם ב-Google News