נשיא המדינה, יצחק הרצוג, ביקר היום (ראשון) בזירת נפילת הרקטה בדימונה ושלח מסר תקיף לאויבי ישראל. בפתח דבריו התייחס הרצוג לחוסן הישראלי ואמר כי ניסיונות הטרור רק מחזקים את העם, בניגוד גמור למטרותיהם של שולחי הרקטות.

"אנחנו פה בדימונה, בזירה בה נפל הטיל אמש וגרם הרס נורא, ובנס אמיתי ניצלו פה חיים", אמר הנשיא. "זה לא יעזור להם בשום פנים ואופן. הם חושבים שככה הם יערערו את הביטחון והחוסן של עם ישראל, אך ההפך קורה. כבר הוכחנו את זה לאורך הדורות ולכן נוכיח את זה גם עכשיו. מה שהם עושים זו התקפה של פחדנים".

עכשיו 14 | ערוץ החדשות של ישראל
במהלך ביקורו, שלח הנשיא מסר ישיר להנהגה בטהרן: "אני יודע עד כמה השלטון באיראן מבוהל ומבולבל, עד כמה יש להם בעיות פיקוד ושליטה ועד כמה הם מעורערים". הרצוג גם הביע את תנחומיו למשפחת מושקוביץ ממשגב עם, על נפילתו של עופר "מושקו" מושקוביץ ז"ל, שנהרג מירי נ"ט בצפון.

את דבריו חתם הנשיא באמירה אופטימית ונחושה, כשהבטיח לחזור ולחזות בשיקום המקום. "אנחנו נתמיד ונעבור את זה, ועוד נבוא לפה לחנוך את השכונה הזאת כשהיא תיבנה מחדש", סיכם הרצוג את ביקורו בזירת הנפילה שבדרום הארץ.
