הפעילות בכדורגל הישראלי צפויה להתחדש כבר ביום שלישי הקרוב, תחילה במסגרת הליגה הלאומית ובכפוף להגבלות שנקבעו. ליגת העל תצטרף מעט מאוחר יותר, כאשר החזרה הרשמית נקבעה ל-4 באפריל, ובהתאם לאישור כניסת קהל מצומצם של עד 150 צופים. בליגה הלאומית, לעומת זאת, הוגבלה הכניסה ל-100 אנשים בלבד.

עם זאת, לא כל המגרשים קיבלו אור ירוק: האצטדיונים בעכו ובקריית שמונה נותרו מחוץ למתווה בשל הנחיות פיקוד העורף, בעוד יתר המגרשים אושרו לקיום משחקים.
כזכור, הפעילות בליגות הכדורגל בישראל הופסקו בסוף פברואר 25 בשל ההסלמה הביטחונית מול איראן. עד כה הליגה טרם חודשה, כאשר ניסיונות לחדשה בסוף השבוע האחרון כשלו. כעת, בהתאם לסיכומים מול פיקוד העורף, הליגה אמורה לשוב לאחר פגרת הנבחרות ותקופת חג הפסח.

אם לא תהיה החמרה, השאיפה היא לא לקצר את הליגה (למרות הלחץ מהמונדיאל שמתחיל ביוני 2026), אלא לדחוס את המחזורים הנותרים עם משחקי אמצע שבוע (שבת–שלישי/רביעי), אולי אפילו במחזור ביום העצמאות.
