נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ שיגר הלילה (בין שבת לראשון) אולטימטום מפורש לעבר איראן לפיה אם היא לא תפתח לחלוטין את מצר הורמוז הוא ישמיד את תחנות הכוח שלהם.

הנשיא טראמפ כתב: "אם איראן לא תפתח באופן מלא, ללא איום, את מצר הורמוז בתוך 48 שעות מהרגע הזה בדיוק – ארצות הברית של אמריקה תפגע ותשמיד את תחנות הכוח השונות שלה, החל מהגדולה ביותר תחילה! תודה על תשומת הלב לנושא".
U.S. forces remain centered on very clear military objectives in eliminating Iran’s ability to project power against Americans, and against its neighbors. pic.twitter.com/OXIKUjukHj
— U.S. Central Command (@CENTCOM) March 21, 2026

טראמפ: "איראן רוצים לעשות עסקה. אני לא!"
מוקדם יותר הלילה כתב הנשיא: "ארצות הברית מחקה את איראן מהמפה. ובכל זאת האנליסט החלש שלהם, דייוויד סנגר, טוען שלא עמדתי ביעדים שהצבתי לעצמי. כן עמדתי – ועוד שבועות לפני לוח הזמנים! ההנהגה שלהם איננה, הצי וחיל האוויר שלהם חוסלו, אין להם שום הגנה, והם רוצים לעשות עסקה. אני לא! אנחנו שבועות לפני היעד. בדיוק כמו הסיקור הכושל שלהם על הבחירות שלי, הניו יורק טיימס הכושל תמיד טועה! הנשיא דונלד ג’יי טראמפ".
