accessibility-icon
share-icon
צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
צילום: יונתן סינדל, פלאש 90

יאיר לפיד מאשים: הממשלה מנצלת את המלחמה לצרכים פוליטיים

דסק C14

דסק C14

כ אדר ה'תשפו (09.03.26)

15

1

like

11

dislike

ראש האופוזיציה יאיר לפיד תקף את הממשלה על קידום חקיקה שנויה במחלוקת בזמן המלחמה • לטענתו, הקואליציה מקדמת חוק להעברת כספים לערוץ 14, את חוק ההשתמטות ומעבירה מיליארדי שקלים של כספים קואליציוניים • "הם מקווים שהציבור לא ישים לב כי הוא במקלטים", אמר


רוצה שנקריא לך?

מגישים

ראש האופוזיציה, יאיר לפיד, פתח היום (שני) את ישיבת סיעת יש עתיד במתקפה חריפה נגד הממשלה, אותה האשים בניצול ציני של מצב המלחמה לקידום חקיקה פוליטית. לדבריו, בעוד מפלגתו "שמה את הפוליטיקה בצד", הממשלה ממשיכה לפעול באופן מפלג ומקדם את האינטרסים הצרים שלה.

במרכז דבריו טען לפיד כי הממשלה מקדמת חקיקה שמטרתה "להעביר עוד כסף לערוץ 14", במקביל לקידום חוק ההשתמטות והעברת חמישה מיליארד שקלים בכספים קואליציוניים. "הם מקווים שהציבור לא ישים לב כי הוא במקלטים", אמר לפיד, והוסיף כי הקואליציה הבטיחה שתעסוק רק בחוקים הנוגעים למלחמה, אך בפועל "הגניבה" סעיפים שאינם קשורים.

לפיד הדגיש את תמיכתו ותמיכת מפלגתו במאמץ המלחמתי, וציין כי הקים חמ"ל הסברה לאומי וחברי הכנסת של יש עתיד פועלים למען הציבור. עם זאת, הוא טען כי בתמורה, "מכונת הרעל הולכת לנו על הראש בכל הכוח. לא עצרו לרגע". הוא קרא לממשלה "לקחת שבועיים הפסקה מכל הגועל נפש ולתת לעם ישראל להתאחד סביב מלחמה צודקת".

עקבו אחרינו גם ב-Google News