סגן ראש הממשלה ושר המשפטים יריב לוין יצא היום (חמישי) במתקפה חריפה נגד שלושה משופטי בית המשפט העליון, על רקע התפטרות חברי ועדת הבדיקה הממשלתית לעניין הרוגלות. לוין קרא לשופטים יצחק עמית, עופר גרוסקופף וחאלד כבוב להתפטר מתפקידם לאלתר.

לדברי לוין, השופטים עשו "יד אחת עם הגורמים שאמורים לעסוק באכיפת החוק, כדי לטייח את אחת הפרשות החמורות ביותר בתולדות המדינה של פגיעה בזכויות אדם ואזרח". הוא הוסיף כי הם חשפו את פרצופם האמיתי, זאת בניגוד לפסיקותיהם התכופות לטובת מחבלים בתירוץ של דאגה לזכויות אדם.
שר המשפטים הפנה למכתב ההתפטרות הנוקב של חברי הוועדה, בו נכתב כי "הוצגו בפנינו מידע, ממצאים חריגים וסימנים מדאיגים המעלים חשש כי פרשה זו חמורה בהרבה, בעומקה ובהיקפה, מכפי שהצטייר עד כה". לוין ציין כי קביעה זו מצטרפת למסקנות הקשות שפרסם לאחרונה מבקר המדינה.

לסיום, הצהיר לוין: "אני אמשיך להיאבק. לא אוותר עד שהצדק ייעשה. עד שהעבריינים יבואו על עונשם. עד שהמטייחים, אשר מעלו באמון העם, יאבדו את אחיזתם בבית המשפט העליון". הוא קרא לשופטים לשבת בביתם "חפויי ראש" נוכח הדברים.
כאמור, מוקדם יותר הערב חברי הוועדה הגישו את התפטרותם. במכתבם טענו כי בשל המגבלות שהוטלו עליהם, אין ביכולתם להגיע לחקר האמת. עוד האשימו כי גורמי האכיפה פעלו במכוון כדי לסכל את פעילות הוועדה.
