accessibility-icon
share-icon
צילום: נועם רבקין פנטון/POOL, פלאש 90
צילום: נועם רבקין פנטון/POOL, פלאש 90

איראנים בווידוי חריג: "היינו צריכים להתקשר לביבי מההתחלה"

רבקה שורק

רבקה שורק

כה שבט ה'תשפו (12.02.26)

45

162

like

3

dislike

"הוא ניצל אותנו": המוחים האיראנים מאשימים את נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בהפקרתם ונושאים את המבט לירושלים • גולשים רבים שיבחו את ראש הממשלה: "תמיד היו לי רגשות טובים מאוד כלפי ביבי, הוא איש של מעשים, לא של מילים"


אזרח גולה מאיראן שיתף לאחרונה בחשבון ה-X את אכזבתו מכך שנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ טרם מימש את הבטחתו למפגינים, והודה: "אני מרגיש שביקשנו עזרה מהאדם הלא נכון. היינו צריכים להתקשר לביבי מההתחלה".

הציוץ גרר תגובות רבות, רבים צידדו בדבריו, אחד הגולשים אף האשים: "טראמפ עצר את ביבי ולא נתן לו לסיים את העבודה", משתמשת אחרת טענה כי על המוחים להתחמש באופן עצמאי, והוסיפה: "נשיא ארה"ב רצה לרכוב על הגל שלנו, כי חיינו היו תלויים בו. הוא ניצל אותנו".

אחד הגולים תיאר את חיבתו לראש הממשלה נתניהו: "תמיד היו לי רגשות טובים מאוד כלפי ביבי, הוא איש של מעשים, לא של מילים", גולש אחר אף כינה אותו "מלך איראן הנצחי".

maximize-image
נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ | צילום: שאטרסטוק

כזכור, בתחילת החודש שעבר, בצל המחאות באיראן והטבח המזעזע במפגינים, טראמפ הודיע כי "העזרה בדרך", אך כעת הנשיא האמריקני מנהל משא ומתן עם איראן, והתקיפה "מתעכבת".

עקבו אחרינו גם ב-Google News