אזרח גולה מאיראן שיתף לאחרונה בחשבון ה-X את אכזבתו מכך שנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ טרם מימש את הבטחתו למפגינים, והודה: "אני מרגיש שביקשנו עזרה מהאדם הלא נכון. היינו צריכים להתקשר לביבי מההתחלה".
احساس میکنم از آدم اشتباهی کمکخواستیم 🙂
از اول باید بیبی رو صدا میزدیم #IranRevolution2026 #KingRezaPahlavi #RezaPahlaviForIran pic.twitter.com/s9b51pHs1w— وَمپاکیم (@vampirezohali) February 6, 2026
הציוץ גרר תגובות רבות, רבים צידדו בדבריו, אחד הגולשים אף האשים: "טראמפ עצר את ביבי ולא נתן לו לסיים את העבודה", משתמשת אחרת טענה כי על המוחים להתחמש באופן עצמאי, והוסיפה: "נשיא ארה"ב רצה לרכוב על הגל שלנו, כי חיינו היו תלויים בו. הוא ניצל אותנו".
אחד הגולים תיאר את חיבתו לראש הממשלה נתניהו: "תמיד היו לי רגשות טובים מאוד כלפי ביבי, הוא איש של מעשים, לא של מילים", גולש אחר אף כינה אותו "מלך איראן הנצחי".

כזכור, בתחילת החודש שעבר, בצל המחאות באיראן והטבח המזעזע במפגינים, טראמפ הודיע כי "העזרה בדרך", אך כעת הנשיא האמריקני מנהל משא ומתן עם איראן, והתקיפה "מתעכבת".
