גבר כבן 50 נרצח הבוקר (חמישי) בעיר לוד. על פי דיווח של מגן דוד אדום, סמוך לשעה 05:49 התקבל דיווח במוקד 101 במרחב איילון על גבר פצוע שאותר ברחוב יודפת בעיר. צוותי רפואה שהוזעקו לזירה נאלצו לקבוע את מותו במקום.

חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה מצאו את הגבר שוכב על הרצפה כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעות חודרות קשות. לאחר ביצוע בדיקות רפואיות, הם נאלצו לקבוע את מותו במקום, שכן היה ללא כל סימני חיים, ועם פציעות קשות מאוד.
פרמדיקית מד"א, איילה יעקובוב, שהייתה בזירה, סיפרה על המראות הקשים: "ראינו גבר כבן 50 שוכב על הרצפה כשהוא מחוסר הכרה עם פציעות חודרות קשות מאוד בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אך הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".
מהמשטרה נמסר כי שוטרי מחוז מרכז פתחו כעת בחקירת נסיבות אירוע ירי בשכונת נווה ירק בלוד, בו נורה למוות ברחוב אדם שזהותו אינה ידועה בשלב זה. שוטרי מרחב שפלה ותחנת לוד במקום והחלו באיסוף ראיות, בידוד זירה, לצד מצוד אחר החשוד במעשה.

לילה מדמם בחברה הערבית: שני נרצחים – תוך שעות
במהלך הלילה, שני גברים נרצחו תוך זמן קצר בשני מוקדים שונים: צעיר בן 22 אותר ירוי למוות ברכבו ברהט, כשעה לאחר מכן נורה תושב ירכא בן 42 ונהרג. רק שעות קודם לכן, נורה למוות מוחמד קאסם (47) בפוריידיס, סמוך לזכרון יעקב. גם במקרה זה, הרקע לרצח פלילי. לאחר הרצח פרצו עימותים בין תושבים לכוחות משטרה שהגיעו לזירה, והמשטרה נאלצה להשתמש באמצעים לפיזור המהומה.
מתחילת השנה נרשמו 43 מקרי רצח בחברה הערבית, על רקע פלילי או סכסוכים פנימיים.
