accessibility-icon
share-icon
צילום, ארכיון: תיעוד מבצעי מד"א
צילום, ארכיון: תיעוד מבצעי מד"א

גבר כבן 40 נהרג לאחר שנפל מגובה במפעל בגליל

אברהם לנדסברג

אברהם לנדסברג

כד שבט ה'תשפו (11.02.26)

0

like

1

dislike

טרגדיה הבוקר באזור התעשייה בצפון: פועל נפל מגובה של כ-6 מטרים ונפצע באורח אנוש • צוותי מד"א ביצעו בו פעולות החייאה ממושכות, אך נאלצו לקבוע את מותו במקום עקב חבלה רב-מערכתית קשה


תאונת עבודה קטלנית אירעה הבוקר (רביעי) באזור התעשייה בחבל תפן שבגליל המערבי. גבר כבן 40 נהרג לאחר שנפל מגובה רב במהלך עבודתו. כוחות הצלה, שהוזעקו למקום, מצאו את הגבר כשהוא סובל מחבלה רב-מערכתית קשה, ללא דופק וללא נשימה.

maximize-image
אמבולנס, אילוסטרציה | צילום: שאטרסטוק

פראמדיקית מד"א, חלווה אבו סלאח, וחובש מד"א, ערן בנימיני, סיפרו על מאמצי ההצלה: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע כשהוא מחוסר הכרה. סיפרו לנו שהוא נפל מגובה במהלך עבודתו. מייד התחלנו בביצוע פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים, הנשמות ומתן תרופות".

למרבה הצער, למרות המאמצים בשטח, נאלצו הצוותים לקבוע את מותו. "הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו במקום", סיכמו הפראמדיקים. נסיבות התאונה נבדקות.

עקבו אחרינו גם ב-Google News