מערכת "שבע" התקשרה היום (שלישי) לפעילי תנועת "עומדים ביחד" המובילה את הקמפיין המסית נגד השר ניר ברקת, ונתקלה בשרשרת של התחמקויות "מרשימות" וניסיונות התנערות מצד בכירי התנועה.

למרות שהקמפיין, המכנה את השר "פושע מלחמה", עושה שימוש בברקוד המוביל ישירות למספרו האישי עם האשמות חמורות על הפקרת חיילים, בחרה פעילת התנועה להפגין תמימות מופלאה בשיחות הטלפון, לגמגם כי איננה מכירה את הפעילות ולסכם בבקשה: "בואו נעזוב את זה עכשיו".
במהלך שיחת טלפון שקיימה מערכת "שבע" עם גורם בתנועה, התגלתה תמונה מביכה של התחמקות מאחריות. בשיחה טענה פעילה: "האמת היא שאני לא יודעת על איזה פעילות אתה מדבר", ושאלה: "איך אני קשורה לזה?".

מערכת שבע: "זה שלכם. מה זה לסגור חשבון עם פושעי המלחמה? זו ממש הסתה". פעילת התנועה השיבה: "לא, אנחנו לא… עזוב אותי מזה, זה לא קשור. אנחנו לא ממשיכים עם הדבר הזה". מערכת שבע: "למה התחלתם אבל אם לא ממשיכים?". פעילת התנועה הגיבה: "לא חשוב, אנחנו עוד בודקים את העניין הזה. קיצר, בואו נעזוב את זה עכשיו".
אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים. השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים". אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו נא לפנות ל[email protected].
