מועדון הכדורגל הפועל באר שבע פרסם היום (שלישי) הודעת גינוי חריפה, בעקבות אירוע גזעני שהתרחש אמש (שני) במהלך המשחק נגד בית"ר ירושלים. על פי הודעת המועדון, אחד מאוהדי הקבוצה תועד כשהוא נוהם ומבצע תנועות ידיים גזעניות כלפי שחקן הקבוצה היריבה.

בהודעה שהוציאו, כינו במועדון את ההתנהגות "פסולה, חמורה, וכזו שאינה עומדת בשום אופן בקנה אחד עם ערכי המועדון". עוד נמסר כי המועדון מפעיל את מירב המאמצים על מנת לאתר את אותו אוהד, וכי בכוונתו לנקוט כלפיו בצעדים אישיים משמעותיים.

בבאר שבע הדגישו את מחויבותם לשוויון ולכבוד האדם, וציינו כי אצטדיון טרנר הוא "בית לכולם", בו כולם שווים ומתקבלים ברוח ספורטיבית. לסיום, פנו במועדון לאוהדים וקראו להם להמשיך לתמוך בקבוצה בתשוקה ובאהבה, אך תוך הימנעות מוחלטת מאלימות, הסתה וכל גילוי של גזענות.
