accessibility-icon
share-icon
צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90

שוב יורה בנגמ"ש: גנץ בעוד מתקפה על בנט ואיזנקוט

דסק C14

דסק C14

כג שבט ה'תשפו (10.02.26)

34

24

like

13

dislike

יו"ר כחול לבן בני גנץ תקף את נפתלי בנט וגדי איזנקוט וקרא להם להציג חזית אחידה • הוא הבהיר כי המטרה היא להחליף את נתניהו, אך הציג תרחיש מפתיע: אם לנתניהו יהיו 61 מנדטים, סיעות המרכז יצטרכו להתאחד כדי למנוע ממשלה קיצונית


יו"ר 'כחול לבן', בני גנץ, תקף היום (שלישי) בחריפות את שותפיו הפוטנציאליים לאופוזיציה, נפתלי בנט וגדי איזנקוט. גנץ קרא להם להפסיק את הדיונים המעורפלים ולהציג חזית אחידה וברורה לציבור לקראת הבחירות הצפויות. "הגיע הזמן להפסיק להתברבר ולהגיד לציבור את האמת", אמר.


גנץ הבהיר כי מטרת העל נותרה החלפת שלטונו של בנימין נתניהו, אך הציג תרחיש ריאלי ומפתיע. לדבריו, "נעשה הכל כדי להחליף את נתניהו בבחירות, אבל אם יהיו לו 61 מנדטים, האחריות שלנו תהיה שונה". הוא הדגיש כי במקרה כזה, על סיעות המרכז להתאחד כדי למנוע ממשלה "קיצונית ורעה".

הצהרתו של גנץ מהווה תפנית חדה מעמדותיו בעבר, אז הוביל את החרם על נתניהו והציג אותו כאפשרות איומה בסרטוני הבחירות. כעת, נראה כי הצורך הפוליטי לצלוח את אחוז החסימה, גורמים לו לחשב מסלול מחדש ולפתוח פתח לשיתוף פעולה עתידי.

עקבו אחרינו גם ב-Google News