accessibility-icon
share-icon
דורון שנפר, דובר עיריית קריית שמונה | צילום: פרטי
דורון שנפר, דובר עיריית קריית שמונה | צילום: פרטי

"היום אני גומר אותך": האימה במסדרונות עיריית קריית שמונה

יצחק אבוחצירא

יצחק אבוחצירא

כב שבט ה'תשפו (09.02.26)

2

12

like

1

dislike

תושב קריית שמונה נכנס שבוע שעבר למשרדו של עובד ציבור, איים עליו "היום אני גומר אותך" ותקף אותו באלימות קשה • כתוצאה מהתקיפה, הקורבן פונה לבית החולים עם חבלות ושבר • יחידת התביעות הגישה נגדו כתב אישום חמור


יחידת התביעות של המשטרה בקריית שמונה הגישה היום (שני) כתב אישום חמור נגד תושב העיר בן 40, בגין תקיפת עובד ציבור – דובר עיריית קריית שמונה ואחראי מחלקת הנוער של קבוצת הכדורגל המקומית דורון שנפר – וגרימת חבלה חמורה. על פי האישום, הנאשם תקף את שנפר במשרדו שבעירייה, איים על חייו באמירה "היום אני גומר אותך", וגרם לו לחבלות קשות ושבר.

maximize-image
images-count2+
ניידת משטרה, אילוסטרציה | צילום: שאטרסטוק

האירוע החמור התרחש ביום שני בשבוע שעבר, אז הגיע הנאשם לבניין העירייה וביקש לפגוש את הקורבן. מחומר החקירה עולה כי לאחר שהעובד נכנס למשרדו, הנאשם נכנס אחריו, סגר את הדלת ודרש הבהרות בנוגע לבנו. כשהקורבן ניסה לקרוא לעזרה, הנאשם החל לצעוק, הטיח ידו בשולחן ותקף אותו באלימות.

על פי המשטרה, כאשר הקורבן ניסה להימלט מהמשרד, הנאשם דחף אותו לעבר הקיר, חסם את דרכו והמשיך לתקוף אותו עד שנפל לרצפה. עובד אחר שהגיע למקום למשמע הצעקות מצא את הקורבן שרוע על הרצפה. כוחות רפואה פינו את הפצוע למרכז הרפואי זיו בצפת כשהוא סובל מחבלות ושבר. הנאשם אותר ונעצר זמן קצר לאחר מכן.

המחלקה לרפואה דחופה בבית החולים זיו |
maximize-image
images-count2+
צילום: דוד כהן, פלאש 90

במשטרת ישראל הדגישו כי הם רואים בחומרה רבה כל פגיעה בעובדי ציבור. "המשטרה תמשיך לפעול בנחישות נגד אלימות מכל סוג שהוא, במטרה לשמור על ביטחונו ושלומו של הציבור", נמסר בהודעת הדוברות.

מוועד העובדים של עיריית ק"ש נמסר: "עובדות ועובדים יקרים, ועד העובדים מבקש להביע זעזוע עמוק וגינוי חד וברור לאירוע האלימות החמור שאירע בימים האחרונים, שבו הותקף אחד מעובדי העירייה ונפגע באלימות קשה במהלך עבודתו ובמשרדו. אלימות כלפי עובדים – פיזית או מילולית – היא חציית קו אדום. אין לה מקום במקום העבודה, ואין להשלים עמה בשום אופן.

maximize-image
images-count2+
צילום: שאטרסטוק

בראש ובראשונה אנו עומדים לצד העובד שנפגע, מלווים אותו ואת משפחתו, ומאחלים לו החלמה מלאה ומהירה. ועד העובדים רואה בביטחונם, שלומם ותחושת המוגנות של כלל העובדות והעובדים ערך עליון. כל עובד או עובדת שחשים מאוימים, חווים פחד, או זקוקים לשיח, ליווי או תמיכה – מוזמנים לפנות אליי או לכל אחד מחברי הוועד, באופן אישי ודיסקרטי. אנו כאן בשבילכם.

הוועד ימשיך לפעול מול הנהלת העירייה בכל האמצעים העומדים לרשותו כדי לוודא שמקום העבודה יישאר סביבה בטוחה, מכבדת ונטולת אלימות. אנו קוראים לרשויות החוק לפעול בנחישות נגד כל גילוי של אלימות ולעשות כל שבידם על מנת למנוע הישנות מקרים אלה בעתיד. ביחד, ובאחריות משותפת, נשמור על העובדים ועל כבודם".

עקבו אחרינו גם ב-Google News