כתב אישום חמור הוגש היום (ראשון) נגד שני תושבי צפת, בני 24 ו-31, בגין תקיפה אכזרית ואיומים. על פי המשטרה, השניים תקפו גבר באלימות קשה לאחר שסירב להצעתם לרכוש סמים, וכשאושפז בבית החולים איימו לרצוח אותו אם יפנה למשטרה.

האירוע החמור התרחש בסוף חודש ינואר, אז פנו החשודים אל הקורבן והציעו לו סמים. משסירב, הם דרשו ממנו 150 שקלים, וכשהוויכוח הסלים תקפו אותו באגרופים ובבעיטות בכל חלקי גופו. מהחקירה עולה כי אחד החשודים שיסה בקורבן את כלבו מסוג פיטבול, שנשך אותו בפניו, בזמן שבעליו המשיך לבעוט בו ולדרוך על ראשו.
לאחר התקיפה נמלטו החשודים, והקורבן פונה עצמאית למרכז הרפואי זיו כשהוא במצב בינוני ונזקק לתפרים. אולם, גם בבית החולים לא הניחו לו החשודים, התקשרו אליו ואיימו עליו במפורש כי "אם ילך למשטרה הוא ירצח אותו". בפעילות מהירה של שוטרי מחוז צפון נעצרו שני החשודים, ומעצרם הוארך.
