accessibility-icon
share-icon
בית המשפט המחוזי בחיפה | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
בית המשפט המחוזי בחיפה | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אישום: תושבת חדרה שלפה את אקדח בן זוגה וירתה בשכונת מגורים

דסק C14

דסק C14

יט שבט ה'תשפו (06.02.26)

2

7

like

3

dislike

תושבת חדרה בת 39 מואשמת שתקפה עובדת במקום עבודתו של בן זוגה, מאבטח במקצועו • לאחר מכן, על פי האישום, שלפה את אקדחו, איימה לירות בו וירתה כדור בסמוך לרכבו לעיני שכנים וילדיהם


פרקליטות המדינה הגישה היום (שישי) לבית המשפט המחוזי בחיפה כתב אישום חמור נגד תושבת חדרה בת 39, בגין שורת עבירות חמורות של נשיאת נשק, ירי, איומים ותקיפה. על פי האישום, האירוע הדרמטי התרחש לאחר שהנאשמת שלפה את אקדחו של בן זוגה, מאבטח במקצועו, איימה לירות בו וירתה כדור לעבר הקרקע.

כתב האישום המלא

לפי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד מיכל אפלבוים, הרקע לאירוע הוא סכסוך בין בני הזוג. לאחר שבן זוגה לא ענה לפניותיה, הגיעה הנאשמת למקום עבודתו, שם תקפה עובדת אחרת וגררה אותה בשערותיה. בהמשך, חזרה לדירתם המשותפת, השליכה את חפציו מהחלון, וכשהגיע למקום שלפה את נשקו וביצעה את הירי.

בבקשת המעצר שהוגשה במקביל, ציינה הפרקליטות את חומרת מעשיה של הנאשמת. "הנאשמת לא היססה לפעול באלימות חמורה", נכתב. "היא שלפה את נשקו של המתלונן, איימה עליו וירתה בסמוך אליו, כל זאת במרכזה של שכונת מגורים, לעיני שכנותיה וילדיהן הקטנים".

עקבו אחרינו גם ב-Google News