accessibility-icon
share-icon
ספינת קרב של חיל הים האמריקאי | צילום, ארכיון: שאטרסטוק
ספינת קרב של חיל הים האמריקאי | צילום, ארכיון: שאטרסטוק

צבא ארה"ב חיסל מחבלים בתקיפה נגד כלי שיט בנתיבי סחר סמים

דסק C14

דסק C14

יט שבט ה'תשפו (06.02.26)

2

26

like

0

dislike

פיקוד הדרום של צבא ארה"ב הודיע על תקיפה קטלנית נגד כלי שיט שפעל באוקיינוס השקט והופעל על ידי ארגוני טרור • על פי המודיעין האמריקני, הספינה עסקה בסחר בסמים ושני מחבלים חוסלו בתקיפה • בצבא ארה"ב הדגישו כי לא היו נפגעים לכוחותיהם


צבא ארצות הברית חיסל אמש (חמישי) שני מחבלים בתקיפה קטלנית נגד כלי שיט במזרח האוקיינוס השקט. על פי הודעת פיקוד הדרום האמריקני (SOUTHCOM), כלי השיט הופעל על ידי ארגוני טרור ועסק בפעולות סחר בסמים בנתיבי הברחה ידועים. התקיפה בוצעה בהוראת מפקד הפיקוד, גנרל פרנסיס ל. דונובן.

בהודעה שפרסם הפיקוד נמסר כי כוח המשימה המשותף "סאות'רן ספיר" הוא שביצע את התקיפה המדויקת. עוד צוין כי המודיעין אישר באופן ודאי שכלי השיט שטה בנתיבי סחר בסמים ידועים והיה מעורב בפעילות פלילית. הפעולה, שהוגדרה כ"תקיפה קינטית קטלנית", בוצעה לאחר זיהוי ודאי של המטרה.

כתוצאה מהתקיפה, שני טרוריסטים שהיו על כלי השיט נהרגו במקום. בפיקוד הדרום האמריקני הדגישו כי הפעולה הושלמה בהצלחה מלאה וכי לא נגרם כל נזק או פגע לכוחות הצבא האמריקני שהיו מעורבים במבצע. זהותם של המחבלים או שיוכם הארגוני לא נמסרו בשלב זה.

עקבו אחרינו גם ב-Google News