הקטל בכבישים: הולכת רגל כבת 80 נהרגה היום (חמישי) בתאונה קשה ברחוב דרך יד לבנים בחיפה.
ד"ר דוד אזנקוט רופא מתנדב באיחוד הצלה והחובשים צביקי מילר ותמיר פדידה מסרו: "מדובר בזירה קשה – הולכת רגל שנהרגה כתוצאה מפגיעת רכב. למרבה הצער נאלצו לקבוע מותה בזירת התאונה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלה".
