accessibility-icon
share-icon
ניידת משטרה, אילוסטרציה |צילום: שאטרסטוק
ניידת משטרה, אילוסטרציה |צילום: שאטרסטוק

האלימות בחברה הערבית: שני גברים נורו למוות בגליל התחתון

רבקה שורק

רבקה שורק

יח שבט ה'תשפו (05.02.26)

33

27

like

1

dislike

כוחות ההצלה מבצעים במקום פעולות החייאה בגבר נוסף כבן 50, שמפונה לבית החולים רמב"ם במצב אנוש • פראמדיק מד"א: "הגענו למקום וראינו 3 גברים שוכבים כשהם מחוסרי הכרה, ללא דופק וללא נשימה, עם פציעות חודרות בגופם"


שני גברים כבני 30 נורו למוות היום (חמישי) בכפר סוועאד בגליל, כוחות ההצלה במקום מבצעים פעולות החייאה בגבר נוסף כבן 50 ומפנים אותו לבית החולים רמב"ם.

maximize-image
אמבולנס, אילוסטרציה | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

פראמדיק מיחידת האופנועים של מד"א אנואר כעביה וחובש מד"א מוסטפא שחאדה, סיפרו: "הגענו למקום וראינו 3 גברים שוכבים כשהם מחוסרי הכרה, ללא דופק וללא נשימה, עם פציעות חודרות בגופם. 2 גברים כבני 30 היו עם פציעות קשות מאוד ולאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותם".

לדבריו, "במקביל צוות נוסף החל בביצוע פעולות החייאה בגבר כבן 50, העלנו אותו לניידת טיפול נמרץ של מד"א ופינינו אותו בדחיפות לחדר הטראומה בבית החולים כשמצבו אנוש".

עקבו אחרינו גם ב-Google News