שני גברים כבני 30 נורו למוות היום (חמישי) בכפר סוועאד בגליל, כוחות ההצלה במקום מבצעים פעולות החייאה בגבר נוסף כבן 50 ומפנים אותו לבית החולים רמב"ם.

פראמדיק מיחידת האופנועים של מד"א אנואר כעביה וחובש מד"א מוסטפא שחאדה, סיפרו: "הגענו למקום וראינו 3 גברים שוכבים כשהם מחוסרי הכרה, ללא דופק וללא נשימה, עם פציעות חודרות בגופם. 2 גברים כבני 30 היו עם פציעות קשות מאוד ולאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותם".
לדבריו, "במקביל צוות נוסף החל בביצוע פעולות החייאה בגבר כבן 50, העלנו אותו לניידת טיפול נמרץ של מד"א ופינינו אותו בדחיפות לחדר הטראומה בבית החולים כשמצבו אנוש".
