שר החוץ האיראני עבאס עראקצ'י הכחיש היום (רביעי) את הדיווחים על פיצוץ במו"מ בנושא הגרעין בין האמריקאים לאיראנים, וביטול סבב השיחות המתוכנן ליום שישי. בפוסט שפרסם ברשתות החברתיות לפני זמן קצר, כתב: "שיחות הגרעין מתוכננות להתקיים במוסקט בסביבות השעה 10 בבוקר ביום שישי, אני אסיר תודה לאחינו העומאניים על ביצוע כל הסידורים הדרושים".

גורם אמריקני מאשר: השיחות עם איראן בשישי יתקיימו כמתוכנן
19
04.02.26|סיון יחזקאל
האיראנים, כפי שדובר רבות לאחרונה, מסרבים לדון בכל נושא שאינו הגרעין, כששוב ושוב הדגישו כי פרויקט הטילים הבליסטים שלהם "אינם נתונים למשא ומתן". כך למשל, בכיר איראני מסר לרויטרס: "ההתעקשות של ארה"ב לדון בנושאים שאינם גרעיניים עלולה לסכן את השיחות בעומאן", והדגיש כי איראן מוכנה לנהל שיחות עם ארה"ב "רק בנושא הגרעין".
