שופטת העליון דפנה ברק ארז, תשב בסוף חודש ינואר בהרכב שיקבע את עתידה של תחנת השידור הצבאית, גלי צה"ל. אולם, נראה כי ברק ארז אינה חפה מניגוד עניינים לכאורה בעתירה, שכן היא עצמה הגישה בעבר סדרת הרצאות בתחנת הרדיו בשנת 2003 תחת האוניברסיטה המשודרת בשם: "משפטי מפתח: ציוני דרך בבית המשפט העליון".

לא רק ברק ארז נקשרת לגלצ מבין שופטי העליון: בשבוע שעבר, וטרם הודיע על קבלת העתירה נגד סגירת התחנה הצבאית, פרסם השופט יצחק עמית "גילוי נאות", לפיו בתו, כמו גם אחד מעוזריו, שירתו בתחנה הצבאית. למרות זאת, עמית צפוי לקבוע בהמשך האם יינתן צו ביניים שיקפיא את הליכי הסגירה של התחנה – בהתאם להחלטת הממשלה ושר הביטחון.

הגילוי הנאות של השופט יצחק עמית לקראת הדיונים נגד סגירת גלצ
כזכור, מוקדם יותר פורסם כי בדיון בעתירות נגד סגירת גלצ אשר יתקיימו בסוף החודש, וזאת למרות החוק המקנה לשר הביטחון את הסמכות לסגור יחידות צה"ליות בהתאם לשיקוליו, ידונו השופטים דפנה ברק-ארז, רות רונן ויחיאל כשר, כשהשתיים הראשונות מזוהות עם הקו האקטיביסטי של העליון.
