הורים בגן עירוני חב"ד בעיר בית שמש התריעו במשך שבועות על מפגע מתמשך שמסכן, לטענתם, את ביטחון ילדיהם. מאז תחילת החורף הוצף הגן שלוש פעמים, מה שהוביל להשבתות חוזרות של הפעילות ולפגיעה קשה בשגרת הילדים.
לטענת ההורים, בכל אחד ממקרי ההצפה נאלצו ההורים לאסוף את ילדיהם בהתראה קצרה, והילדים נחשפו לתנאים שאינם ראויים למסגרת חינוכית – מים עומדים, רטיבות וליקויי בטיחות. לדבריהם, מדובר במפגע ידוע ומתמשך שלא טופל מהשורש.

ההורים הדגישו כי העירייה התחייבה להעביר את ילדי הגן למבנה חלופי קבוע, שלטענתם כבר מוכן, תקין ומותאם לפעילות חינוכית. למרות ההתחייבויות והפניות החוזרות, ההעברה טרם בוצעה, והילדים ממשיכים להגיע למבנה הבעייתי.
רוחמה נחום, אם לילד בגן אמרה כי "התחושה היא שאין מענה ואין כתובת. מעבר להצפות, יש ליקויים נוספים במבנה שלא זכו לטיפול, ואנחנו כהורים מרגישים שקולנו לא נשמע. מדובר בפגיעה בביטחון, ברווחה ובזכויות הבסיסיות של הילדים".

קהילת ההורים פנתה לעירייה מספר פעמים וביקשה פתרון מיידי, אך לטענתם נתקלה בדחיות ובהבטחות שלא מומשו. כעת הם מבקשים להעלות את הנושא לסדר היום הציבורי, ומוכנים להעביר תיעוד מצולם, צילומים מהשטח והתכתבויות עם גורמי העירייה. ההורים דורשים פתרון מיידי והעברת הילדים למבנה החלופי שהובטח, לפני שיתרחש, לדבריהם, "האסון הבא".
פנינו לקבלת תגובה בנושא מעיריית בית שמש – אך היא טרם נמסרה, ותפורסם לכשתתקבל.
