תמר גרסין, אחותו של חנן חנניה הי"ד שנרצח בנובה, התייחסה היום (ראשון) בתוכנית "על הבוקר" לחילוקי הדעות בין משפחות השכול בעניין הקמת ועדת חקירה: "נוצרה תחושה פוליטית בין המשפחות, שכביכול נאבקים אחת בשנייה. אנחנו לאומית, הם ממלכתית". גרסין דרשה מהאופוזיציה: "תפסיקו להתייחס אלינו כאוויר".
האחות השכולה טענה כי לעומת המשפחות שדורשות ועדה ממלכתית "אנחנו מושיטים יד, ואומרים לצד השני – בואו ניצור ועדה שוויונית של אנשים שאתם סומכים עליהם, וגם אנחנו". לדבריה,
ישנה התנגדות רחבה לכך שאדם אחד, יצחק עמית, ייבחר את אנשי המקצוע ואופי הוועדה: "לפחות חצי לא מסכימים איתו. החוק המיושן מ-1969 לא יכול לחקור את השבעה באוקטובר, צריך לעשות בו שינויים".
גרסין שיתפה כי על אף הניסיונות, קיבלו כתף קרה מהמשפחות: "הם לא מדברים איתנו, הם מסובבים לנו את הגב". האחות השכולה קראה למשפחות שמתנגדות לוועדה שוויונית: "בואו, תעירו הערות, תגידו מה אתם רוצים שנשנה, מה הבעיה שלכם עם החוק ומה אתם יכולים להביא – שהוא לא יצחק עמית. אנחנו מבקשים מכם כבר שנה וחצי. בואו נשב יחד".
האחות השכולה הדגישה באופן חד משמעי: "השכול שלנו לא פוליטי, הוא כאב שאנחנו קמים איתו בבוקר והולכים לישון איתו בלילה. הוא רודף אותנו בשירים ברדיו, במאכלים. אני אימא לשבעה ילדים, רוצה לסגור מעגל, לשקם את הבית שלי. אל תיתנו לזה להפוך להיות פוליטי".

גרסין ציינה כי אחד מהדברים שהכי סימלו את אח שלה הי"ד, היה אהבת חינם: "הוא ראה אור בכל יהודי. אני לא אשתנה, כי הם החליטו להיות אויבים שלי". לדבריה, "כמו שמשפחות חטופים נלקחו על ידי יועצי תקשורת – זה קרה גם במשפחות הנרצחים. לא כולם ככה, זו קבוצה שהיא מאוד מצומצמת".
