זמן קצר לאחר שקבוצת ההאקרים האיראניים "חנדלה" הודיעה על פריצה למכשיר הסלולרי של צחי ברוורמן, ראש הסגל של רה"מ, היא החלה לפרסם הבוקר (ראשון) חומרים לכאורה מתוך המכשיר.
קבוצת ההאקרים פרסמה בינתיים 110 עמודים של אנשי קשר, כמו גם מספר הטלפון האישי של ברוורמן. הקבוצה ציינה שמות של אנשי ציבור, ביטחון ותקשורת מתוך רשימת אנשי הקשר. בנוסף פורסמו כמה התכתבויות נקודתיות, מסמכים שאינם מסווגים, סרטונים ותמונות מאירועים פרטיים.

בהודעת "חנדלה", שהופצה ברשתו החברתיות, נכתב: "האייפון 16 פרו מקס של ברוורמן נפרץ. ולא רק עכשיו – חנדלה צופה, חודר ומאזין כבר שנים. אותו שומר-הדממה שהאמנתם בו, זה שסידר את עולמו של ביבי, שהחליט מי ייכנס ומי ייעלם, שאסף את כל הסודות המלוכלכים – הפך כעת לנקודת התורפה הגדולה ביותר שלכם. הכספת שעליה סמכתם עכשיו שלנו".
כאמור, לפני כעשרה ימים, פרסמה הקבוצה הודעה בערוץ הטלגרם, ובה היא טענה כי הצליחה לחדור למכשיר ה-iPhone 13 Pro של ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט.

קבוצת האקרים איראנים טוענת: פרצנו לטלפון ראש הסגל של רה"מ
כדי "להוכיח" את הטענה, פורסמו צילומי מסך, לכאורה מתוך המכשיר, הכוללים רשימות אנשי קשר, התכתבויות וואטסאפ, ותמונות אישיות, וכן צילומי מסך של פגישות ולו"ז אישי. תחילה, בנט הכחיש את הפעולה, אך לאחר שהמידע הופץ נאלץ לאשר את דבר הפריצה.
