accessibility-icon
share-icon
צילום: שאטרסטוק
צילום: שאטרסטוק

מזעזע: זוג אמריקאים ניסו למכור את בנם - תמורת שישיית בירה

דסק C14

דסק C14

ח טבת ה'תשפו (28.12.25)

5

12

like

1

dislike

זוג אמריקאי שניסה למכור את בנם הפעוט תמורת 1,000 דולר ושישיית בירה - נתפס על ידי המשטרה המקומית • השניים נעצרו לאחר שחתמו על מכתב שהעניק את משמורת הילד לגבר זר • האב נשלח למאסר בעוד האם קיבלה עונש מזערי ונותרה חופשיה - תחת פיקוח מדינתי • הסיפור המלא


זוג הורים מארצות הברית נידון בבית המשפט בשבוע שעבר לאחר שניסו למכור את בנם, פעוט בן חודשיים, תמורת 1,000 דולר ושישיית בירה. המקרה המזעזע התרחש כאשר השניים ניסו לבצע את העסקה עם אדם זר, ונתפסו על ידי המשטרה המקומית. על פי רישומי בית המשפט, האב ייכנס לכלא ל-3 שנים, בעוד האם תישאר חופשיה – תחת פיקוח מדינתי למשך שש שנים.

השניים נעצרו בספטמבר בשנה שעברה לאחר שחתמו על מכתב המעניק את המשמורת על בנם לגבר במחנה קמפינג. בחוזה שהוצג לחוקרים נכתב: "אני, דריין אורבן ושלין אהלרס, חותמים על זכויותינו על הילד שלנו תמורת 1,000 דולר בתאריך 21/9/24". לפי כתב האישום, האם הסבירה לאדם שניסו למכור לו את התינוק כי "זה לא עבד שיש שלושה כלבים ותינוק".

maximize-image
זוג ההורים שניסו למכור את בנם | צילום: משרד השריף של מחוז בנטון

עד שראה את העסקה המפוקפקת התקשר לדווח למשטרה המקומית. הזוג הואשם בסיכון לשלומו של הקטין ובניסיון לקבל תמורה על העברת משמורתו. האב הודה בניסיון לקבל תמורה עבור אימוץ, אך התביעה הסירה את האישום על הסיכון לשלומו של הקטין. כחלק מעסקת הטיעון, נאסר על ההורים ליצור קשר עם הילד, אשר על פי הדיווחים מתגורר בבית מאמץ יציב.

עקבו אחרינו גם ב-Google News