היום (ראשון) בשעות אחר הצהריים צפויה להתחדש מחאת הפלגים החרדיים הקיצוניים, זאת בעקבות הוראה ישירה שיצאה מביתו של הרב עזריאל אוירבך. המחאה צפויה להתרחש החל מהשעה 16:00 אחר הצהריים במספר מוקדים. בהודעה נאמר: "יוצאים למלחמה, פרטים יבואו".
על פי ההודעה שיצאה הבוקר ומגדירה את המצב כ"רדיפת לומדי התורה", הורה הרב אוירבך, המכונה במודעות "מרן עמוד ההוראה", כי קיימת חובה לצאת לרחובה של עיר ולמחות בתוקף.

במסרים שהופצו לקראת ההפגנה נכתב כי תלמידי הישיבות "מושלכים לכלא הצבאי כאחרוני הפושעים", כאשר לטענת המארגנים, "חטאם היחיד הוא עוון לימוד התורה". רבני ארגוני הסיוע של העצורים ציטטו התבטאויות חריפות מגדולי התורה, לפיהן: "אם מעזים לעצור אותם – גם המדינה תיעצר".
המשמעות לנהגים: יש לצפות לעומסי תנועה ולחסימות צירים באזורי הריכוז החרדיים ובמוקדים המרכזיים בזמן ההפגנה. כוחות המשטרה צפויים להיערך בהתאם כדי למנוע את חסימת עורקי התחבורה הראשיים ולשמור על הסדר הציבורי.
