אדם נהרג היום (שישי) בשריפה שפרצה בקומה ראשונה בבניין בית אבות ברחוב אהרון צייטלין בחיפה. פצוע קל בזירה קיבל טיפול רפואי ופונה לבי"ח רמב"ם. פרמדיק מד"א פאדי טנטורי וחובש מד"א מוחמד אבו אל היגא, סיפרו: "ראינו עשן שחור וסמיך שעולה מבניין, חברנו אל כוחות הביטחון שחילצו אלינו אדם ללא הכרה עם כוויות. ביצענו בדיקות רפואיות אך לצערנו הרב לא נותר אלא לקבוע מוות במקום. במקביל, צוותי מד"א נוספים מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים פצוע נוסף במצב קל".
למקום הוזנקו 8 צוותי כיבוי אשר עם הגעתם זיהו בעירה בקומה הראשונה של המבנה. לוחמי האש של כבאות והצלה לישראל פעלו במקום לכיבוי השריפה ולחילוץ לכודים, במקביל לפעילות שוטרי תחנת זבולון, שסגרו את הזירה והרחיקו סקרנים. משטרת ישראל פתחה בבדיקת נסיבות שריפה שפרצה.
