בית המשפט הרשיע היום (חמישי) את עמית אלמוג ברצח בכוונה של בת זוגו, מאיה וישניאק ז"ל, בדירתם ברמת גן לפני כארבע שנים. במסגרת הסדר טיעון, הודה אלמוג כי חנק את מאיה למוות וצילם את גופתה.
על פי כתב האישום המתוקן בו הודה אלמוג, האירוע הטראגי התרחש במאי 2020. במהלך ויכוח שפרץ בין השניים בדירתם, חנק אלמוג את וישניאק בת ה-22 למוות במהלך ויכוח. מיד לאחר הרצח, צילם אלמוג את גופתה של בת זוגו ושלח את התמונות לחברו.

במסגרת הסדר הטיעון שהוצג לבית המשפט, הודה אלמוג בביצוע רצח בכוונה. הודאה זו מהווה חזרה של הנאשם מטענותיו הקודמות כי ביצע את המעשה במצב של אי-שפיות.
למרות ההרשעה ברצח, ההסדר נותן משקל למצבו הנפשי של אלמוג בעת האירוע ולעובדה שהיה תחת השפעת סם מסוכן, אם כי נקבע כי אלו לא גרעו מכוונתו לרצוח.
