לאחר התקופה המוצלחת שלה עם ניצחונות דרמטיים בתוספת הזמן מול בני סכנין ומכבי חיפה ועלייה למקום השני בליגת העל, בית"ר ירושלים נאלצת להתמודד כעת עם עונש כבד מאוד שספגה מבית הדין של ההתאחדות לכדורגל.

בית הדין הרשיע את הקבוצה בעבירות התפרעות של אוהדים וקריאות גזעניות במהלך המשחק נגד בני סכנין, בו ניצחה בית"ר 1:2 משער בדקה ה-94. על פי ההחלטה, במהלך המשחק נשמעו קריאות גזעניות מצד הקהל, והיו מקרים של פגיעות פיזיות בשחקני סכנין, כולל זריקת כוסות ובקבוקי פלסטיק.
במסגרת העונש, קיבלה הקבוצה קנס כספי של 99,000 שקל ואיסור למכור כרטיסי חוץ למשחק הבא מול קבוצה גדולה. משמעות הדבר היא שבמפגש מול הפועל באר שבע, שמובילה את הטבלה ב-2 נקודות על הירושלמים ותפגוש אותה בעוד כחודש באצטדיון בטוטו טרנר, לא ישתתפו אוהדי בית"ר. בנוסף, נקבע עונש נוסף על תנאי במקרה של הרשעה עתידית בעבירות דומות.

בתוכן ההחלטה, ציין הדיין שמעוני: "הקבוצה ביקשה הקלה בעונש בעבירות קריאות גזעניות, אך מדובר בהרשעה חמישית בחצי שנה האחרונה. נגד הקבוצה אף תלוי עונש תנאי של איסור מכירת כרטיסים למשחק חוץ. לא נמצאו נסיבות מקלות, במיוחד לאור הפגיעות הרבות בשחקני יריבה".
עוד נכתב: "בסופו של דבר, אני מקבל את בקשת התביעה ומשית על הקבוצה קנס של 99,000 ש"ח, איסור מכירת כרטיסי חוץ למשחק הבא, ואיסור מכירת כרטיסים למשחק אחד בכל הרשעה חוזרת בעבירות של קריאות גזעניות."

