לקראת המפגש בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לנשיא ארה"ב דונלד טראמפ במרילנד, התראיין הבוקר (חמישי) אל"ם במיל' מוטי יוגב, לשעבר ראש מטה אוגדת עזה, בתוכנית 'על הבוקר' וקרא לנתניהו להציב את האיום האיראני בראש סדר העדיפויות הביטחוני של ישראל.
יוגב משוכנע כי למרות ריבוי החזיתות, איראן חייבת לעמוד במרכז השיח. "איראן היא ראש הנחש, היא זו שמחמשת את חיזבאללה מחדש, שולחת נשק לחמאס בעזה וביו"ש, ומחמשת את החות'ים". לדבריו, גם אם האיום אינו קיומי כרגע, הפוטנציאל ההרסני שלו ברור: "טילים בליסטיים עם ראשי נפץ של 500 קילו יכולים לפרק בניינים ולגרום לנזק עצום".

בניתוח האפשרויות הצבאיות, יוגב מציג גישה התקפית נרחבת. "אני לא פוסל פגיעה במטרות ממשל ובמשמרות המהפכה", הוא הצהיר. לדבריו, היעד צריך להיות השמדה מוחלטת של היכולות האיראניות, בדומה להישגים במערכות קודמות. עם זאת, הוא הדגיש כי מהלך כזה דורש הכנה כפולה: "יש צורך בהכנת מנגנוני הגנה מפני מתקפה חוזרת, לצד איסוף מודיעיני עמוק ועבודה רבת שנים של המוסד וגורמים נוספים".
