מחאה מול משרדי רה"מ תיערך היום (חמישי) לקראת נסיעתו של נתניהו לארה"ב – בקריאה לא להסכים לשיקום עזה לפני השמדת חמאס. ברקע: החשש כי הפגישה תוביל למיסמוס מוחלט של מטרת המלחמה המרכזית – פירוק יכולותיו הצבאיות והשלטוניות של חמאס. האב השכול יהושע שני קרא לרה"מ: "חזור הביתה מהביקור עם טראמפ עם אור ירוק להשמדת חמאס".
לדבריו, "ישראל שילמה מחיר דמים כבד ביותר. 940 חיילי צה"ל נפלו בקרב. עם העוצמה המוסרית הזו, אנחנו נתייצב היום מול משרד ראש הממשלה. ונקרא בערב נסיעתו: אין מצב לשיקום עזה לפני השמדת חמאס ולפני חזרתו של רן גווילי הביתה".

המחאה תתקיים מטעם משפחות שכולות מפורום הגבורה ומשפחות חטופים ששבו מפורום תקווה – מול ישיבת הקבינט הביטחוני אשר יתכנס במשרד רה"מ בירושלים, החל מהשעה 18:30 ברחבת הסינימה סיטי והכנסת בירושלים.
